To gra terenowa będąca doskonałym połączeniem nieszablonowych, pełnych emocji wyzwań. Wszystko z czym zmierzą się gracze utrzymane jest w klimacie pierwszych doświadczeń człowieka na ziemi.

To doskonała rozrywka i możliwość przeniesienia się na kilka godzin w zupełnie inną rzeczywistość: bez telefonu i innych zdobyczy techniki.

Informacje  niezbędne do planowania integracji

Ilość uczestników: 

-Zaplanowano na od 20 do 300  osób.

Przewidywany czas:

– od 2,5 do  3 godzin.

Ilość koordynatorów: uzależniona jest od wielkości grupy. Minimum dwie osoby do 20 uczestników.

Teren: Gra przygodowa powinna być realizowana na dość dużym terenie z  krzewami i drzewami. Teren ( minimum 0,5 ha ).

Cel:

Celem  eventu jest  zapewnienie  atrakcji oraz wyzwań inicjujących współpracę grupową, aktywność i komunikację.

Fabuła gry 5 kamieni milowych

Od momentu pojawienia się człowieka na ziemi pisze on swoją historię. W epokach historycznych podzielone są dzieje ludzkości, a w każdej z nich miały miejsce inne wydarzenia. Prehistoria, starożytność, średniowiecze, nowożytność i współczesność – ewoluowaliśmy na przełomie każdej z tych epok. A cóż się tam wydarzyło – o tym przekonacie się już za chwilę.

Dzisiaj waszym zadaniem będzie zmierzyć się z przeszłością, wcielić się w naszych przodków i rozwiązać zadania na miarę waszych możliwości. (Pamiętajcie również o tym, że teraźniejszość próbuje Wam przekazać cenne wskazówki.)

Przygodowy szlak pozwala zmierzyć się uczestnikom z  wyzwaniami oraz zagadkami.  Szlaki zostaną przygotowane dla każdej z grup.

1.  SZYFRY KIPU

Waszym pierwszym zadaniem jest skomunikować się za pomocą prehistorycznego sposobu:

2.  TROPEM ŻYWICIELA RODZINY (ŁUKI)

Jeśli jesteś wytrawnym łucznikiem to czas udowodnić swoje umiejętności.

3. ANAGRAM  JASKINIOWCA

Kolejnym wyzwaniem przeszłości będzie rozwiązanie tajemniczego szyfru

4. STAROŻYTNA OLIMPIADA WE WSPÓŁCZESNYM WYKONANIU (BIEG Z BALONAMI)

A teraz staniecie przed wyzwaniem, w którym udział brali najsprawniejsi gladiatorzy


5. UCZTA WĘDRUJĄCYCH RYCERZY (PIEKŁO  NIEBO)

Nietypowa uczta i oczywiście wyzwanie dla współpracy uczestników zabawy

6. REWOLUCJA TECHNICZNA (BUDOWANIE KATAPULTY)

Średniowieczna armia dysponowała różnymi rodzajami broni. Waszym zadaniem będzie zbudować jedną z nich.

7.  SZLAKIEM KOLUMBA

W nowożytności Kolumb zapisał się jako odkrywca Ameryki. Zadaniem waszej drużyny jest odczytanie nazwy jednego z jego trzech okrętów

Tutaj musicie wykazać się dużą dozą inteligencji i logiki. Rozwiązanie zagadek… czas start!

8. ŁAMIGŁÓWKI NOSTRADAMUSA

Tutaj musicie wykazać się dużą dozą inteligencji i logiki. Rozwiązanie zagadek… czas start!

9. SEKRET BUSOLI

Zadaniem zespołu jest odnalezienie ukrytej wiadomości za pomocą kompasu.

10. SIEĆ CZARNEJ WDOWY

W 1775 roku po raz pierwszy została opisana czarna wdowa – pająk posiadający jad 15 razy silniejszy od jadu grzechotnika. Wczujcie się w rolę potencjalnej ofiary która musi wyplątać sie z  sieci zanim będzie za późno.

11. Średniowieczny eksperyment

W tym wyzwaniu uczestnicy odtwarzają średniowieczny eksperyment chemiczny. Na trasie znajdują wszystkie składniki. Po wykonaniu eksperymentu uzyskują glejt alchemika, który zawiera cenne wskazówki, przydatne w poszukiwaniu skarbu na końcu szlaku.