Tajemnicza zbrodnia, misternie uknuta intryga, dobrze dobrane do fabuły wyzwania  to silne strony tej kryminalnej gry terenowej.

To propozycja dla miłosników kryminalnych zagadek, szpiegowskich manipulacji, wyzwań z dreszczykiem emocjii aktywności wymagajacych współpracy wszystkich członków zespołu.

Jeśli zależy Ci na zorganizowaniu gry terenowej angażującej zarówno umysł jak i mięśnie to Siedem zbrodni jest własnie taką propozycją!

Informacje organizacyjne niezbędne do planowania integracji

Ilość uczestników: 

-Zaplanowano na od 20 do 100  osób

Przewidywany czas:

– od 2,5 do 3 godzin

Ilość koordynatorów niezbędnych do realizacji gry terenowej: od 2. Powyżej 30 osób ilość koordynatorów wzrasta o jedną osobę na  15 uczestników

Teren: Gra kryminalna może być realizowana na płaskim terenie, na boisku, na placu lub w środowisku z drzewostanem.

To propozycja którą można również zrealizować pod zadaszeniem pod warunkiem dysponowania odpowiednio wielkim metrażem.

Cel:

Celem  integracji bazującej na grze kryminalnej jest zacieśnienie więzi w zespole, trenowanie efektywnego komunikowania się i myślenia wielotorowego.

Drugim ważnym filarem każdej naszej gry terenowej jest wywołanie pozytywnych emocji i stworzenie dla grupy wspaniałej nieszablonowej rozrywki

Fabuła gry Siedem zbrodni

Proponujemy  aktywność, gdzie  grupy wcielają się w szybko reagujący specjalny zespół kryminalny.  Uczestnicy w każdym z zespołów mają możliwość zapobiec kolejnej zbrodni.

Tak, jak w rzeczywistym świecie, aby zapobiec morderstwu uczestnicy  muszą wykazać się sprytem, logiką, umiejętnością pracy pod wpływem silnych emocji,  kreatywnością i zwinnością.

Krótki opis fabuły

Emilly została zamordowana, teraz seryjny zabójca  wziął na celownik następną ofiarę.

 Dokładnie za 3,5 godziny kolejna kobieta zostanie ofiarą inteligentnego mordercy.

Istnieje osiem miejsc zbrodni, gdzie uczestnicy szybko reagującego zespołu kryminalnego odnajdą wskazówki, pozwalające zidentyfikować nieobliczalnego  średniowiecznego psychopatę. Gdy uda się im skompletować wszystkie dowody, odkryją kto jest zabójcą.

Kolejne stacje to kolejne miejsca zbrodni, gdzie gracze będą mieli okazję, aby  łączyć fakty i odnajdywać kolejne wskazówki. Okazuje się, że szczegóły mają ogromne znaczenie w łączeniu wszystkich elementów zbrodni.

Zabójca Murdok nie odda skóry tak łatwo. Jest typowym narcyzem dlatego  skupia na sobie uwagę.  Przygotował  również kilka pułapek i przeszkód, które czekają na uczestników. To od sprytu uczestników zależy, czy uda mu się  wszystkich przechytrzyć.

Wybrane wyzwania i zagadki na miejscach zbrodni:

  • Niewidzialny autograf w labiryncie
  • Kody Morse’a
  • Szyfry wstążek
  • Busola
  • 3 beczki
  • Stół Murdoka
  • Więzienne karty
  • Trójwymiarowy obraz
  • Zniekształcony świat

Ewent realizowany w formule cyklonu, co umożliwia pracę wszystkim zespołom jednocześnie. Każdy uczestnik jest aktywny i bierze udział w team buildingu.