Połączenie sprawdzonych rozwiązań gier w terenie z nowoczesną fabułą rodem z sience fiction sprawia, że udział w grze jest wyjątkową przygoda i rozrywką.

Odnalezienie wszystkich części nadajnika stacji kosmicznej, sprostanie wymaganiom stawianym przez wodzów poszczególnych ziem i rozszyfrowanie tajemniczego języka wrogiego plemienia to tylko część wyzwań tej przygodowej propozycji.

Informacje  niezbędne do planowania integracji

Ilość uczestników: 

-Zaplanowano na od 20 do 150  osób

Przewidywany czas:

– około 3 godzin

Ilość koordynatorów niezbędnych do realizacji gry terenowej: od 2. Powyżej 30 osób ilość koordynatorów wzrasta o jedną osobę. Jeden koordynator przypada na 15 uczestników.

Teren: Gra przygodowa powinna być realizowana na dość dużym terenie z porośniętym krzewami i drzewami. Teren ( minimum 0,5 ha ). Im większe zróznicowanie terenu tym większe mozliwości daje gra.  

Cel:

Celem  integracji bazującej na grze terenowej Wroga Planeta  jest silna integracja zespołu, inspirowanie  myślenia wielotorowego i trenowanie  efektywnej komunikacji.

Drugim ważnym filarem naszej gry terenowej jest wywołanie pozytywnych emocji i stworzenie dla grupy wspaniałej nieszablonowej rozrywki.

Gra zaprojektowana tak, aby na kanwie doskonałej zabawy zacieśniać więzi, wzmacniać wewnętrzną siłę każdego uczestnika i grupy jednocześnie.

Grupa w trakcie całej rozgrywki udowadnia że wszystko jest możliwe a wyzwania są po to aby im sprostać.

Fabuła gry terenowej Wroga Planeta

Rozbiliście się na planecie Okuus. Uszliście z życiem,  niestety z powodu rozbicia statku nie macie czym rócić. Jedyną szansą na powrót do bazy jest uruchomienie nadajnika, za pomocą którego możecie przekazać informacje do bazy.

Tylko tak Wasi przyjaciele w bazie   mogą przysłać po Was statek. Wrogowie, którzy zostawili tu nadajnik rozmontowali go i poukrywali w różnych miejscach okolicy.

Mieszkańcy planety to nieufne plemię, które nie zna Waszego języka.

Lud Okuus to lud  kierujący się bardzo prostymi zasadami. Prymitywne miejsce do życia wykształciło w nich proste i surowe zasady. Nawet jeśli uda się Wam odnaleźć kolejne części nadajnika, aby je zabrać musicie je wykupić u każdego z  wodza regionu.

Gdy już uda się Wam skompletować nadajnik musicie jeszcze ustalić poprawną sekwencję kodu sygnałów. Tylko wiązka świetlna skierowana w odpowiedniej sekwencji na pole reaktywne wysyła sygnał SOS do Waszej bazy.

Gra przebiega w kilku etapach

Pierwszy etap: Wierzchołki symboli.

Uczestnicy w poszczególnych grupach aby rozpocząć akcję  muszą w pierwszej kolejności odnaleźć narzędzia służące do nawigacji.

Pomogą im w tym wierzchołki symboli. Pierwsze wyzwanie polega na tym, że wśród symboli, które znajdują się w okolicy muszą wybrać cztery,  które złożone razem kryją w sobie ważną wskazówkę.  Wskazówka pomaga odnaleźć urządzenie do nawigacji po  obcej planecie.

Drugi etap Busola i jej tajemnice

To bardzo ważny moment dla graczy. Busola pozwoli uczestnikom odnaleźć kolejne elementy. Zanim jednak uczestnicy będą mogli zabrać ze sobą busolę muszą wykupić ją od wodza.

Wraz z busolą uczestnicy otrzymują instrukcję korzystania z urządzenia.

Trzeci etap: Kolejne elementy nadajnika

W poszczególnych miejscach planety ukrytych jest pięć elementów nadajnika.  Przy każdym kolejnym nadajniku gracze odnajdują kolejne wskazówki i szyfry. Za każdym razem muszą sprostać również zadaniom wodza.

Zadania wodza:

  • Pismo plemienne
  • Studnia kryształów
  • Haka
  • Ciemny tunel i ślepiec
  • Operacja skażenie

Czwarty – ostatni etap

Ostatnim etapem gry jest połączenie wszystkich elementów nadajnika i nadanie sygnału w odpowiedniej sekwencji.

Aby to było możliwe grupy muszą uzyskać tą informacje od plemienia zamieszkującego planetę. Ostatnim zadaniem jest zatem skomunikować się z tubylcami. Posiadają oni sekwencje sygnałów napisaną we własnym  języku…

Ostatnim etapem gry jest połączenie wszystkich elementów nadajnika i nadanie sygnału w odpowiedniej sekwencji.

Aby to było możliwe grupy muszą uzyskać tą informacje od plemienia zamieszkującego planetę. Ostatnim zadaniem jest zatem skomunikować się z tubylcami. Posiadają oni sekwencje napisaną we własnym  języku…