Kuchnia to przestrzeń , która pozwala nam zabrać uczestników naszego eventu w wyjątkową podróż. Połączenie idei gotowania z wyzwaniami zmysłu smaku i wyobraźni dało początek eventowi, który stanie się dla grupy doskonałą przestrzenią do zacieśniania więzi, wspólnego rozwiązywania problemów i doskonałej nieszablonowej rozrywki.

Informacje organizacyjne niezbędne do planowania integracji

Ilość uczestników: 

-Zaprojektowano na od 20 do 100  osób

Przewidywany czas:

– od 2,5 do 3 godzin

Ilość koordynatorów niezbędnych do realizacji gry terenowej: od 2. Powyżej 30 osób ilość koordynatorów wzrasta o jedną osobę na  15 uczestników.

Teren: Ta ekscytująca gra przygodowo-kulinarna może być realizowana na płaskim terenie, na boisku, na placu lub w środowisku z drzewostanem a cześć związana z gotowaniem zarówno na zewnatrz jak i w budynku.

Cel:

Celem  integracji jest zacieśnienie więzi w zespole, trenowanie efektywnego komunikowania się, myślenia wielotorowego i oczywiście wspaniała zabawa pełna emocji.

Fabuła gry Culinary Express Orient

Właśnie rozpoczął się nabór do najbardziej pożądanej i prestiżowej pracy dla wszystkich kochających gotować i podróżować. Nowoczesny Culinar Expres Orient rusza w swoją trasę dokładnie za miesiąc. Na jego pokładzie znajdzie się załoga, która będzie przygotowywała najlepsze dania kontynentu i pokonywała trasę Europy i Azji na pokładzie pociągu.

Potrzebne są dwie załogi ponieważ kuchnia w Culinar Expres orient działa 24 H. Jedna załoga jest już zatrudniona. Jeśli zdobędziecie 50 złotych dukatów Culinarnych zakwalifikujecie się jako druga drużyna.

Nie jest jednak łatwo zdobyć dukaty.  Od załogi tego niezwykłego pociągu wymaga się współpracy, umiejetności kulinarnych,  kreatywności oraz umiejętności zaprezentowania swoich dokonań.

Aby zdobyć złote kulinarne dukaty uczestnicy muszą się zmierzyć z :

  1. Photo-food

Uczestnicy muszą połączyć zdjęcia wyszukanych potraw z ich nazwami. Okazuje się, że wbrew pozorom nie jest to łatwe.

  • Karta Culiar Expers Food

Uczestnicy stają przed wyzwaniem ułożenia przykładowej karty 10 dań dla pociągu w 1 tygodniu podróży.

To co stworzą uczestnicy musi być zgodne z już stworzona kartą. Aby grupa mogła podołać zadaniu  uczestnicy muszą odnaleźć w pokoju wskazówki, które pozwolą wybrać im odpowiednie dania i ułożyć w kolejności.

  • Mystery Taste

To zadanie, gdzie uczestnicy staną przed koniecznością  rozszyfrowania z jakim składnikiem mają do czynienia bazując tylko na zmyśle smaku.

  • Czapka szefa kuchni

Uczestnicy muszą nazwać swój zespół i przybrać odpowiednie stroje. Grupa przystąpi do wykonania własnych czapek , ponieważ to też jest element marketingowy.

  • True cooking

Uczestnicy losują ze słoika po dwie potrawy, które muszą zrobić jako drużyna.

Mają na to 1 godzinę, aby przygotować posiłek.

  • Filmik promujący.

Culinar express orient to przedsięwzięcie komercyjne. Załoga będzie otrzymywała 20 procent zysku. Musi zatem umieć przedstawić  w ciekawy sposób siebie oraz swoje dzieło.

Załoga przygotować zatem musi krótki spot filmowy, który będzie trwał 3 minuty.

Koniec eventu to wspólne obejrzenie reklamowych spotów drużyn i zliczenie złotych dukatów.